Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ТГВ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2006
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування
Група:
КН-116

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ Національний університет “Львівська політехніка” ЗВІТ до лабораторноі работи № 2 Реалізація абстракцій в мові програмування С++. 1. МЕТА РОБОТИ Мета роботи - Реалізація абстракцій в мові програмування С++. 2. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Компоненти об’єктно-орієнтовааного проектування. Розрізняють чисто об’єктно-орієнтовані мови та змішані. До перших належать Smalltalk, Ada, Simula, до других С++, CLOS, Об’єктний Паскаль та інші. Введемо визначення п’яти ключових компонент об’єктно-орієнтованого проектування: - Об’єкт - це інкапсульована абстракція, яка включає інформацію про стан і чітко визначену множину протоколу доступу (повідомлення, які опрацьовує об’єкт). - Повідомлення - це спеціальний символ, ідентифікатор або ключове слово з або без параметрів, яке представляє дію. - Клас - Представляє певний тип об’єктів і задається при допомозі опису класу, який визначає змінні стану і протокол доступа до об’єктів даного класу. Класи організуються ієрархічно, причому підкласи наслідують властивості базових класів. В деяких об’ктно-орієнтованих мовах класи - це також і об’єкти. - Екземпляр об’єкта - об’єкти належать до будь-якого класу. Властивості екземпляра об’єкта визначаються описом класу. - Метод - метод існує для кожного повідомлення, визначеного для деякого класу. Метод визначає реакцію об’єкта на повідомлення. Як правило складається з ряду виразів і може використовувати протокол з іншого класу. 2. Опис абстракцій в мові С++. Мова С++ використовує подібну до об’єктно-орієнтованого проектування термінологію Клас Вводить новий тип даних Об’єкт Змінна типу className Дані стану Об’являються в опису класу і називаються членами Повідомлення Повідомлення, які об’єкт може опрацювати, вказуються при допомозі прототипів функцій в описі класу. Прототипи функцій включають ім’я функції, список параметрів та тип, який повертає функція. Метод. Це визначення (реалізіція) функцій. Прототипи функцій і їх визначення разом представляють собою повідомлення, які об’єкт може опрацьовувати. В сукупності вони називаються функціями-членами. До членів класу відносяться функції-члени і поля даних. Підклас Похідний клас. Його суперклас називається базовим класом. Об’єкт містить в собі значення, які відображають його внутрішній стан. Крім того він містить дані про спосіб обробки повідомлень, які він отримує. В об’єкті інкапсульовані всі властивості абстракції, включаючи значення абстракцій даних (змінні стану) і функціональні абстракції (повідомлення і методи). Для об’єктів бажані наступні властивості: Чітка границя Ця границя визначає область бачення інкапсуляції. В С++ область бачення інкапсуляції для об’єкту поширюється на опис його класу, включаючи опис базових класів. Добре розроблений інтерфейс Інтерфейс описує те, як об’єкт взаємодіє з іншими об’єктами або сегментами програми. В С++ інтерфейс задається за допомогою прототипів функцій-членів. Як правило, інші об’єкти можуть здійснювати доступ до об’єкта тільки через такий контрольований інтерфейс. Захищений внутрішній вигляд. Внутрішній вигляд об’єкта невидимий для інших об’єктів і не може бути змінений ними. В С++ цей захист є гнучким і може керуватися завдяки використанню концепції закритих, захищених і відкритих розділів опису класу. Для цієї ж цілі використовується принцип дружніх класів і функцій. 3. Перегрузка функцій та операцій. Перегрузка функцій Перегрузка функцій означає, що одне і теж ім’я функції може використовуватися для передачі повідомлень об’єктам різних класів, і що кожен об’єкт буде реагувати на повідомлення певним чином. Функції С++, які не є частиною протоколу опису класу, можуть бути перегружені. Функції в середині опису класу також можуть бути перегружені. Для цих перегрузок діють такі правила: імена функцій можуть бути перегружені в межах однієї області бачення. Компілятор відрізняє одну функцію від іншої по її сигнатурі. Сигнатура функції задається числом, порядком та типами параметрів. Функції не можуть бути пере...
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 14:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини